Cilj kolegija je stjecanje znanja o povijesti i teorijama koje se koriste u grupnoj art terapiji, opis njihovih funkcija, njihove važnosti za art terapiju, te odnosa pristupa art terapije i teorija psihologije i savjetovanja.
Student će se upoznati s fazama rada grupe, naučiti različite tipove i formate art terapijskih grupa, tipova vođenja art terapijskih grupa prema veličini, dužini, settingu, načinu vodstva i populaciji.
Student će razviti kompetencije formiranja grupe, regrutiranja (screening) članova grupe, vođenja aktivnosti. Upoznat će važnost simbolizma, metafore i kreativnosti u primjeni likovnih medija, tehnika i procesa u svrhu izražavanja određenih tema s obzirom na populaciju, setting, dinamiku i trenutak razvoja grupe.
Mogućnost procjene i vođenja iskustva likovnog rada, grupnog procesa, razvijeno kritičko mišljenje u odnosu na vezu između likovnih medija i tehnika i faze grupe, populacije, specifičnog trenutka u grupi, te razvijena etika rada s osobama.
Upoznavanje i mogućnost definiranja grupne dinamike povezane s grupnim procesima i razvojem grupe, prepoznavanje terapijskih faktora i njihovog utjecaja na grupni razvoj kroz teorije o kreativnosti, kulturne I multikulturalne teorije.
- Teacher: Mia Janković Shentser