Preskoči na sadržaj

Cilj kolegija:
•upoznati se s teorijskim temeljima i praktičnim aspektima marketinga i odnosa s javnošću i njihove današnje uloge u  društvu,
•upoznati se sa zahtjevima profesionalnoga rada u medijima, promotivnim aktivnostima i medijskima kampanjama
•ovladavanje osnovama odnosa s medijima, s naglaskom na tehnike i instrumentarij
• stjecanje općih (instrumentalnih, interpersonalnih, sistemskih) i specifičnih kompetencija
•razvijanje samosvijesti, kritičke samoprocjene te "otvorenost" za sudjelovanje i stvaranje kreativne komunikacije
•razvijanje osobne uloge u radu s medijima te sposobnosti pozicioniranja vlastitoga uvjerenja, vještine komuniciranja, upravljanja informacijama, sposobnost rada u timu i sposobnost primjene znanja u praksi
•osposobljavanje (putem nastave, interaktivne diskusije i praktičnih vježbi) za rad u različitim segmentima odnosa s medijima i srodnim područjima. Upućivanje u osnove teorije i metodologije strateškog komuniciranja te pomaganje u daljnjoj specijalizaciji

Ishodi učenja
•koristiti spoznaje o teorijskim aspektima

rada s medijima te ih primijeniti u praksi

•razlikovati oblike i modele komuniciranja

 (s javnostima)

•prepoznati sfere utjecaja i shvatiti

koristi odnosa s medijima kao instrumenata

strateškog komuniciranja

•napraviti raspored realizacije osnovnih koraka u medijskoj kampanji    
•prepoznati i analizirati kategorije ciljne publike te razumjeti činjenicu da

 postoje različite ciljne publike s različiti mišljenjima, stavovima i vjerovanjima

•definirati temeljena znanja iz područja oglašavanja
•implementirati stečena znanja i sposobnosti rješavanja problema iz područja oglašavanja na primjerima iz prakse
•sintetizirati stečena znanja o medijima i oglašavanju te odnosima s javnostima kroz slučajeve u praksi



Accessibility

Boja pozadine

Font

Veličina fonta

1

Boja teksta

Font Kerning

Image Visibility

Letter Spacing

0

Line Height

1.2
[MAIN CONTENT GOES HERE - p5QPFeVWH7]