Cilj kolegija:
•upoznati se s
teorijskim temeljima i praktičnim aspektima marketinga
i odnosa s javnošću i njihove današnje uloge u
društvu,
•upoznati
se sa zahtjevima profesionalnoga rada u medijima, promotivnim aktivnostima i medijskima kampanjama
•ovladavanje osnovama odnosa s medijima, s naglaskom na tehnike i instrumentarij
• stjecanje općih (instrumentalnih, interpersonalnih, sistemskih) i specifičnih kompetencija
•razvijanje samosvijesti, kritičke samoprocjene te "otvorenost" za sudjelovanje i stvaranje kreativne komunikacije
•razvijanje osobne uloge u radu s medijima te sposobnosti pozicioniranja vlastitoga uvjerenja, vještine komuniciranja, upravljanja informacijama, sposobnost rada u timu i sposobnost primjene znanja u praksi
•osposobljavanje
(putem nastave, interaktivne diskusije i praktičnih vježbi) za rad u različitim segmentima odnosa s medijima i srodnim područjima. Upućivanje u osnove teorije i metodologije strateškog komuniciranja te pomaganje u daljnjoj specijalizaciji
Ishodi učenja
•koristiti spoznaje o teorijskim aspektima
rada s medijima te ih primijeniti u praksi
•razlikovati oblike i modele komuniciranja
(s
javnostima)
•prepoznati sfere utjecaja i shvatiti
koristi odnosa s medijima kao instrumenata
strateškog komuniciranja
•napraviti raspored realizacije osnovnih koraka u medijskoj kampanji
•prepoznati i analizirati kategorije ciljne publike te razumjeti činjenicu da
postoje različite ciljne publike s različiti mišljenjima, stavovima i vjerovanjima
•definirati temeljena znanja iz područja oglašavanja
•implementirati stečena znanja i sposobnosti rješavanja problema iz područja oglašavanja na primjerima iz prakse
•sintetizirati stečena znanja o
medijima i oglašavanju te odnosima s javnostima kroz slučajeve u praksi