Kulturne
i kreativne industrije sve više postaju značajne strateške točke u okviru
gospodarskih strategija. Značajem
kreativnih industrija i kulturnih institucija jača i potreba za marketinškom
komunikacijom, odnosima s javnošću i brendiranjem. Cilj ovoga kolegija je ovladavanje
taktikama, tehnikama i alatima pomoću kojih se dolazi do ciljnih javnosti te
podizanja vidljivosti.
Ishodi učenja:
•Objasniti osnovna znanja o
teorijsko-metodološkim osnovama odnosa s javnošću te kulturnih i kreativnih
industrija.
•Primijeniti odabrane metode rada u
različitim područjima odnosa s javnošću, rad u oglasnim agencijama ili drugim
srodnim područjima.
•Izraditi bazu za kritičko
promišljanje i razvijanje prakse odnosa s javnošću.
•Primijeniti metode pretraživanja
znanstvene literature.
•Primijeniti osnovne sposobnosti
rada u timu i razviti osnovne vještine formiranja promotivne kampanje u
kulturnim i kreativnim industrijama.
- Teacher: Iva Buljubašić
- Teacher: Marina Đukić