Preskoči na sadržaj

Kulturne i kreativne industrije sve više postaju značajne strateške točke u okviru gospodarskih strategija. Značajem kreativnih industrija i kulturnih institucija jača i potreba za marketinškom komunikacijom, odnosima s javnošću i brendiranjem. Cilj ovoga kolegija je ovladavanje taktikama, tehnikama i alatima pomoću kojih se dolazi do ciljnih javnosti te podizanja vidljivosti.
Ishodi učenja:
•Objasniti osnovna znanja o teorijsko-metodološkim osnovama odnosa s javnošću te kulturnih i kreativnih industrija.
•Primijeniti odabrane metode rada u različitim područjima odnosa s javnošću, rad u oglasnim agencijama ili drugim srodnim područjima.
•Izraditi bazu za kritičko promišljanje i razvijanje prakse odnosa s javnošću.
•Primijeniti metode pretraživanja znanstvene literature.
•Primijeniti osnovne sposobnosti rada u timu i razviti osnovne vještine formiranja promotivne kampanje u kulturnim i kreativnim industrijama.


Accessibility

Boja pozadine Boja pozadine

Font Font

Veličina fonta Veličina fonta

1

Boja teksta Boja teksta

Font Kerning Font Kerning

Image Visibility Image Visibility

Letter Spacing Letter Spacing

0

Line Height Line Height

1.2

Link Highlight Link Highlight

[MAIN CONTENT GOES HERE - GHDA3sKyur]