Skip to main content

Društveni prevrati, promjene pozicije moći, prijelaz od društva aristokracije u društvo naroda. Poremećene kazališne konvencije – traženje - prenaglašenost i forma baroka (Španjolska, Calderon , Lope de Vega), strogoća forme klasicizam (Francuska – Corneille, Racine, Moliere), traženje forme romantizama u eskapizmu mističnom i melodramatskim dramskim oblicima (Francuska Hugo, Dumas, Scribe) ili granskim oblicima drame (Njemačka Lessing). Razlike u dominaciji dramskog pisma u pojedinim epohama kao i u dominaciji pojedine zemlje, Goethe kao poseban fenomen.

Na kraju kolegija student će poznavati kazališne konvencije gotovo dva stoljeća s njihovim traženjima i dosezima. Biti će sposoban analizirati kazališne i dramske konvencije tog vremena, razloge njihova pojavljivanja i smjene, razumjeti nastanak baroka, klasicizma i romantizama kao i društvenih i umjetničkih silnica koje oblikuju kazališni model tog
vremena (17-19 stoljeća). Ovladavanje sposobnosti teorijske analize djela prema zadanim teorijskim obrascima. Zbog aktivnog uključivanje u analizu drama razviti će usmenu sposobnost izražavanja misli.



Accessibility

Background Colour

Font Face

Font Size

1

Text Colour

Font Kerning

Image Visibility

Letter Spacing

0

Line Height

1.2
[MAIN CONTENT GOES HERE - zH7LIuuxeI]